سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 استعداديابي قرآني دانشگاهيان پيام‌نور فارس در فضاي مجازي -99/02/30
استعداديابي قرآني دانشگاهيان پيام‌نور فارس در فضاي مجازي
 

بخش اول جشنواره استعداديابي پارس دانشگاه پيام نور فارس به برگزاري مسابقات قرآن و اذان و دعاخواني در ايام بهار قرآن اختصاص دارد.
در دوره شيوع كرونا و اهميت تداوم فعاليت هاي فرهنگي در فضاي مجازي، جشنواره استعداديابي پارس ويژه دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه هاي پيام نور فارس برگزار مي شود.
نخستين بخش اين جشنواره به برگزاري مسابقات قرائت تحقيق و ترتيل قرآن كريم، اذان و دعاخواني اختصاص دارد كه شركت كنندگان بايد تلاوت و اجراهاي خود را در قالب يك فيلم ضبط و ارسال كنند.
تمام دانشجويان و فارغ التحصيلان، كاركنان و اساتيد دانشگاه هاي پيام نور فارس به همراه خانواده هايشان مي توانند يك ويدئو از توانمندي و استعداد خود در رشته هاي فوق را ضبط كرده و براي مديريت فرهنگي دانشگاه پيام نور فارس در اينستاگرام به آدرس uni.fars ارسال كنند.
ويدئوهاي ارسالي شركت كنندگان نبايد بيشتر از ۲ دقيقه باشند كه به ۲ استعداد اول به انتخاب كارشناسان و ۲ استعداد به انتخاب مخاطبان صفحه اينستاگرامي جوايز ارزنده اي به ارزش ۵ و ۱۰ ميليون ريال اهدا مي شود.
آخرين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره تا ۵ خردادماه سال جاري مصادف با عيد سعيد فطر است و آقايان در تمام رده هاي سني مي توانند در اين مسابقات شركت كنند.
لازم به ذكر است كه شركت در اين جشنواره منوط به داشتن استعداد و ويژگي خاص فقط در زمينه مهارت هاي قرائت هاي تحقيق و ترتيل قرآن كريم، اذان و دعاخواني است و در ابتداي ويدئوهاي ارسالي نيز بايد حتماً جمله «اين ويدئو جهت شركت در جشنواره استعداد فارس (fars.talent) مي باشد»، بيان شود
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر